• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари

Оголошено тендер

5 915.70 UAH
Номер: bede5ff784a54e2bb5fc105eb1279a02
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-10-16-003013-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ПОДІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Замовник: ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ПОДІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Очікувана вартість: 5 915.70 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцелярські товари
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Жовтень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 16.10.2025 10:15

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папка-швидкозшивач А4, з перфорацією, мікс кольорів 4-270 03040260 4Office
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 50 штука
Період постачання до 31.12.2025
Файл прозорий А4, щільність 40мкм, 100 шт в упаковці FR-20-40 Fresh UP
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 пачка
Період постачання до 31.12.2025
Папір офісний білий А4, 500 аркушів, клас С, щільність 80 г/м2 Ekon Copy
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 30 пачка
Період постачання до 31.12.2025
Папка реєстратор А4, 7,5 см, фіолетова D1714-11C Delta
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 штука
Період постачання до 31.12.2025

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Код класифікації видатківТПКВКМБ:0160 - Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах
Адміністративно-територіальна класифікаціяПодільськ
Сума5 915.70 UAH