• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Код ДК 021:2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»

Оголошено тендер

19 572.00 UAH
Номер: 4c4f0d04757347deb44e0558a61a63b0
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-10-14-019440-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Виконавчий комітет Вугледарської міської ради
Замовник: Виконавчий комітет Вугледарської міської ради
Очікувана вартість: 19 572.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Код ДК 021:2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Жовтень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 14.10.2025 18:55

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір А4/80 (500арк.) "MAESTRO STANDARD+" (Словаччина)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 75 штука
Період постачання (не задано)
Папка паперова з зав'язкою
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 800 штука
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Код класифікації видатківТПКВКМБ:0160 - Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах
Адміністративно-територіальна класифікаціяВугледар
Сума19 572.00 UAH