• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Розділ 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника.

Оголошено тендер

8 400.00 UAH
Номер: 4bedc74ef0274cc4bf12495f35ddf005
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-10-14-010129-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Перечинська міська рада Закарпатської області
Замовник: Перечинська міська рада Закарпатської області
Очікувана вартість: 8 400.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Розділ 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника.
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Жовтень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 14.10.2025 13:34

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір ксероксний А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 50 пачка
Період постачання до 17.10.2025

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Код класифікації видатківТПКВКМБ:0150 - Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад
Адміністративно-територіальна класифікаціяПеречинська
Сума8 400.00 UAH