• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари

Оголошено тендер

5 533.00 UAH
Номер: 0aaddb9d68cb4b219ba7902587b39cb3
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-10-14-002836-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: ОХТИРСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №8 ОХТИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Замовник: ОХТИРСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №8 ОХТИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Очікувана вартість: 5 533.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцелярські товари
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Жовтень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 14.10.2025 10:07

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Канцелярські товари та витратні матеріали для оргтехніки
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 230 штука
Період постачання до 31.12.2025

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Код класифікації видатківТПКВКМБ:1021 - Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету
Адміністративно-територіальна класифікаціяОхтирка
Сума5 533.00 UAH