• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Папір Xerox, канцтовари

Оголошено тендер

1 528.00 UAH
Номер: 304a1677c208488a97d1bbe7a647e0b0
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-10-13-014764-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: ВІДДІЛ ФІНАНСІВ МИРГОРОДСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Замовник: ВІДДІЛ ФІНАНСІВ МИРГОРОДСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Очікувана вартість: 1 528.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Папір Xerox, канцтовари
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Жовтень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 13.10.2025 15:32

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір Xerox
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 9 штука
Період постачання 13.10.2025 - 31.12.2025
Канцтовари
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штука
Період постачання 13.10.2025 - 31.12.2025

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Сума
ДжерелоДержавний бюджет України
Опис
Код класифікації видатківКПК-2019:7861010 - Здійснення виконавчої влади у Полтавській області
Сума1 528.00 UAH