• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари (ручки, стержні, зошити, скріпки, папір офісний, файли)

Оголошено тендер

538.00 UAH
Номер: c95ade6089f44c51a57399aaf6d904cd
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-10-10-009361-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Комунальний заклад "Хмільницька публічна бібліотека" Хмільницької міської ради
Замовник: Комунальний заклад "Хмільницька публічна бібліотека" Хмільницької міської ради
Очікувана вартість: 538.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцелярські товари (ручки, стержні, зошити, скріпки, папір офісний, файли)
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Жовтень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 10.10.2025 13:24

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Канцелярські товари
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 33 штука
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Код класифікації видатківТПКВКМБ:4030 - Забезпечення діяльності бібліотек
Адміністративно-територіальна класифікаціяХмільник
Сума538.00 UAH