-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Ремонт офісної техніки,ДК 021:2015 (CPV) : 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Оголошено тендер
4 212.00
UAH
Номер:
a85fda89cdf648dfb0f7e8ab23f5e486
Ідентифікатор плану:
UA-P-2025-10-10-000350-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
Комунальне некомерційне підприємство «Обласний клінічний онкологічний центр Кіровоградської обласної ради»
×
-
Код ЄДРПОУ:
01994959
-
Адреса:
25011, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, ВУЛИЦЯ ЯЛТИНСЬКА, будинок 1
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Обласний клінічний онкологічний центр Кіровоградської обласної ради»
×
-
Код ЄДРПОУ:
01994959
-
Адреса:
25011, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, ВУЛИЦЯ ЯЛТИНСЬКА, будинок 1
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
4 212.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Ремонт офісної техніки,ДК 021:2015 (CPV) : 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Річний план закупівлі на:
2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Жовтень 2025
Класифікатор ДК 021:2015:
50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Дата опублікування:
10.10.2025 08:32
Історія обґрунтування:
×
-
Опис обґрунтування:
Обгрунтування: 1) Пункт 15 постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р.: додаткова потреба (яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі) у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі, закупівля за яким ним вже була здійснена у поточному році, очікувана вартість такого предмета закупівлі не додається до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі (тотожних предметів закупівель), закупівля яких була здійснена, а замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених цими особливостями. Додаткова потреба підтверджується службовою запискою відповідальної особи. В тому числі додаткова потреба обгрунтована тим, що принтери (БФП) щоденно використовуються лікарями/медичним персоналом закладу при виконанні своїх посадових обов’язків, оскільки у свою чергу ними роздруковується велика кількість службових та інших документів для пацієнтів закладу передбачених їхніми посадовими обов’язками (діагностичні звіти, виписки, направлення, історії хвороб, статистичні листи, призначення на лікування тощо), а замінити на інші принтери немає можливості. Передбачити яка деталь/вузол вийде з ладу, завчасно взагалі не можливо завчасно. Обгрунтування: 2)Лист Мінекономіки від 03.09.2020 р. № 3304-04/54160-06 “Щодо планування закупівель" - 3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель;
-
Дата публікації:
10.10.2025 08:32
Документи
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Опис
Сума4 212.00 UAH