• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Код ДК 021:2015 - 30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне"

Оголошено тендер

2 332.80 UAH
Номер: 8a69cc6efbaf49f7a5b275f1becd5f78
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-10-09-018194-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Замовник: ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Очікувана вартість: 2 332.80 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Код ДК 021:2015 - 30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне"
Примітки: Канцелярські товари (папір А4 80г/м 500 арк.)
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Жовтень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 09.10.2025 17:14

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Канцелярські товари (папір А4 80г/м 500 арк.)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 12 пачка
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Сума
ДжерелоДержавний бюджет України
Опис
Код класифікації видатківКПК-2025:7850000 - Одеська обласна державна адміністрація
Сума2 332.80 UAH