• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Папір А4

Оголошено тендер

13 675.50 UAH
Номер: 9d86b2f9d4f4414c86ce13dbc0139be4
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-10-09-017627-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Замовник: ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Очікувана вартість: 13 675.50 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Папір А4
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Жовтень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 09.10.2025 16:45

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір А4 (500арк.) "UNIVERSAL OFFICE PAPER"
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 15 пачка
Період постачання до 31.12.2025
Папір для офісної техніки Maestro StandardPLUS А4 80г/м2
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 85 пачка
Період постачання до 31.12.2025

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Сума
ДжерелоДержавний бюджет України
Опис
Код класифікації видатківКПК-2025:7871010 - Здійснення виконавчої влади у Рівненській області
Сума13 675.50 UAH