• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021:2015:55510000-8 - Послуги їдалень (лот 3 – Послуги з організації гарячого харчування дітей (ДК 021:2015:55511000-5 - Послуги їдалень та інших кафе закритого типу), місце надання послуг: Винничківська гімназія Давидівської сільської ради Львівського району Львівської області; Львівська область, Львівський район, с.Виннички, вул.Шкільна,3 лот 3 - 1 послуга (2050 дітодні).

Оголошено тендер

112 750.00 UAH
Номер: 5cc29d19b3ae44c987e29f873b76dd57
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-10-09-001938-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДАВИДІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДАВИДІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ)
Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДАВИДІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДАВИДІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ)
Очікувана вартість: 112 750.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: ДК 021:2015:55510000-8 - Послуги їдалень (лот 3 – Послуги з організації гарячого харчування дітей (ДК 021:2015:55511000-5 - Послуги їдалень та інших кафе закритого типу), місце надання послуг: Винничківська гімназія Давидівської сільської ради Львівського району Львівської області; Львівська область, Львівський район, с.Виннички, вул.Шкільна,3 лот 3 - 1 послуга (2050 дітодні).
Примітки: умова укладення Договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару: підпункт 6 пункту 13 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами) Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості): відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Жовтень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень
КЕКВ: 2230 Продукти харчування
Дата опублікування: 09.10.2025 09:39

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
ДК 021:2015:55510000-8 - Послуги їдалень (лот 3 – Послуги з організації гарячого харчування дітей (ДК 021:2015:55511000-5 - Послуги їдалень та інших кафе закритого типу), місце надання послуг: Винничківська гімназія Давидівської сільської ради Львівського району Львівської області; Львівська область, Львівський район, с.Виннички, вул.Шкільна,3 лот 3 - 1 послуга (2050 дітодні).
Код ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2025

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоІнше
Опис1021 – Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету. 1279 - Реалізація заходів за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету) на забезпечення харчуванням учнів закладів загальної середньої освіти
Сума112 750.00 UAH