-
Запит (ціни) пропозицій
-
КЕП
-
Prozorro Market
канцелярське приладдя
Оголошено тендер
28 000.00
UAH
Номер:
fc45a93ad2dc4cde92d578d8b28bad75
Ідентифікатор плану:
UA-P-2025-10-08-009900-a
Тип процедури:
Запит (ціни) пропозицій
Закупівельник:
Господарський суд Полтавської області
×
-
Код ЄДРПОУ:
03500004
-
Адреса:
36000, Україна, Полтавська область, місто Полтава, вулиця Капітана Володимира Кісельова, 1
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
Господарський суд Полтавської області
×
-
Код ЄДРПОУ:
03500004
-
Адреса:
36000, Україна, Полтавська область, місто Полтава, вулиця Капітана Володимира Кісельова, 1
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
28 000.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
канцелярське приладдя
Річний план закупівлі на:
2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Жовтень 2025
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
08.10.2025 13:42
Історія обґрунтування:
×
-
Опис обґрунтування:
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 28 000,00 грн (двадцять вісім тисяч гривень 00 коп) з ПДВ. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами. Розмір бюджетного призначення: 28 000,00 грн (двадцять вісім тисяч гривень 00 коп) з ПДВ. Розмір бюджетного призначення визначений Кошторисом на 2025 рік у складі витрат по КЕКВ 2210 та Розрахунками, які обґрунтовують показники видатків бюджету, що включаються до проекту кошторису та є невід’ємною частиною кошторису та паспорта бюджетної програми на 2025 рік з урахуванням погоджених ДСА України Змін до розрахунків. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Термін постачання - з дати укладання договору по 31.12.2025р. Якісні та технічні характеристики заявленої кількості канцелярських товарів визначені з урахуванням реальних потреб підприємства та оптимального співвідношення ціни та якості. Необхідність закупівлі: для здійснення якісного та своєчасного діловодства в установі.
-
Дата публікації:
08.10.2025 13:45
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
канцелярське приладдя (Олівці графітні, НВ, тригранні - 700 шт., ручки кулькові, автоматичні, синя, 107 мм - 320 шт., Підстругачки для олівців, контейнер - 100 шт., Лінійки, пластик 20 см - 15 шт., Лінійки, пластик 30 см - 25 шт., Скоби для степлера, 24/6 (уп.1000 шт.) - 200 пачка, Гумки для банкнот, 55 мм, 200 гр. - 10 пачка, Дошка аудиторна магнітно-маркерна стаціонарна/мобільна, настінна (45x60)- 1 шт., Маркери для сухостираємих дошок, (уп.4 шт.) - 1 шт., Маркери, клиноподібні, різнокольорові, 2- 4 мм, (уп.3 шт.) - 30 шт., Затискачі для паперів, 51 мм, (уп.12 шт.) - 10 шт., Коректори, пензлик, 20 мл - 100 шт., Степлери, 24/6, 20 арк. - 10 шт., Степлери, 24/6, 30 арк., - 20 шт., Маркери, конусоподібний, чорний, перманентний 1 мм - 60 шт., файли для документів, глянець, А4 - 3000 шт., клейкі стрічки канцелярські 45 мм*100 мм, 30 мкм, прозорі - 30 шт., гумки для видалення написів - 200 шт.,
Кількість
Період постачання
до 31.12.2025
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Сума
ДжерелоДержавний бюджет України
Опис
Код класифікації видатківКПК-2025:0501020 - Забезпечення здійснення правосуддя місцевими, апеляційними судами та функціонування органів і установ системи правосуддя
Сума28 000.00 UAH