• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Код за ДК 021:2015 – 30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне" (Папір офісний A4)

Оголошено тендер

9 478.64 UAH
Номер: 1b22ba7c82ae457bb6209d7c28207706
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-10-07-017998-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Фінансове управління Кролевецької міської ради
Замовник: Фінансове управління Кролевецької міської ради
Очікувана вартість: 9 478.64 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Код за ДК 021:2015 – 30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне" (Папір офісний A4)
Примітки: Код за ДК 021:2015 – 30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне" (Папір офісний A4)
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Жовтень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 07.10.2025 17:09

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Код за ДК 021:2015 – 30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне" (Папір офісний A4)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 56 штука
Період постачання до 31.12.2025

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
ОписКод за ДК 021:2015 – 30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне" (Папір офісний A4)
Код класифікації видатківТПКВКМБ:0160 - Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах
Адміністративно-територіальна класифікаціяКролевець
Сума9 478.64 UAH