-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Код за ДК 021:2015 – 30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне" (Папір офісний A4)
Оголошено тендер
9 478.64
UAH
Номер:
1b22ba7c82ae457bb6209d7c28207706
Ідентифікатор плану:
UA-P-2025-10-07-017998-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
Фінансове управління Кролевецької міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
41760179
-
Адреса:
41300, Україна, Сумська область, місто Кролевець, вулиця Ярмаркова, будинок 25
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
Фінансове управління Кролевецької міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
41760179
-
Адреса:
41300, Україна, Сумська область, місто Кролевець, вулиця Ярмаркова, будинок 25
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
9 478.64 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Код за ДК 021:2015 – 30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне" (Папір офісний A4)
Примітки:
Код за ДК 021:2015 – 30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне" (Папір офісний A4)
Річний план закупівлі на:
2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Жовтень 2025
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
07.10.2025 17:09
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Код за ДК 021:2015 – 30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне" (Папір офісний A4)
Кількість
56 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
ОписКод за ДК 021:2015 – 30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне" (Папір офісний A4)
Код класифікації видатківТПКВКМБ:0160 - Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах
Адміністративно-територіальна класифікаціяКролевець
Сума9 478.64 UAH