• Відкриті торги з особливостями
  • КЕП

ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір, канцелярські товари)

Оголошено тендер

1 909 077.78 UAH
Номер: bb25e5678f924fbe8eda36bc6d61048c
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-10-07-017269-a
Тип процедури: Відкриті торги з особливостями
Закупівельник: Головне управління справами Міністерства оборони України
Замовник: Головне управління справами Міністерства оборони України
Очікувана вартість: 1 909 077.78 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір, канцелярські товари)
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Жовтень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 07.10.2025 16:38

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір, канцелярські товари)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 3621268 одиниця
Період постачання до 30.11.2025

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Сума
ДжерелоДержавний бюджет України
Опис
Код класифікації видатківКПК-2025:2101020 - Забезпечення діяльності Збройних Сил України, підготовка кадрів і військ, медичне забезпечення особового складу, ветеранів військової служби та членів їхніх сімей, ветеранів війни
Сума1 909 077.78 UAH