• Запит (ціни) пропозицій
  • КЕП
  • Prozorro Market

30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний А4 80/м2, 500 арк, файли А4)

Оголошено тендер

100 000.00 UAH
Номер: 2ae9730d5dc5480298486d5b69d43c35
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-10-07-015287-a
Тип процедури: Запит (ціни) пропозицій
Закупівельник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 18" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 18" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Очікувана вартість: 100 000.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний А4 80/м2, 500 арк, файли А4)
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Жовтень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Дата опублікування: 07.10.2025 15:47

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 168%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 500 штука
Період постачання до 31.12.2025
Файли для документів А4, PP 40 мкм, глянець прозорий
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10000 штука
Період постачання до 31.12.2025

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоІнше
ОписВласні кошти
Сума100 000.00 UAH