• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Офісне устаткування та прладдя

Оголошено тендер

5 645.00 UAH
Номер: 446ed37d84ef47cd90a45e74719bb881
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-10-07-008825-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Комунальне некомерційне підприємство "Маяківський центр первинної медико-санітарної допомоги Маяківської сільської ради Одеського району Одеської області"
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Маяківський центр первинної медико-санітарної допомоги Маяківської сільської ради Одеського району Одеської області"
Очікувана вартість: 5 645.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Офісне устаткування та прладдя
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Жовтень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2610 Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
Дата опублікування: 07.10.2025 13:00

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір UNIVERSAL A4 80 гр./м кв.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штука
Період постачання до 31.12.2025
Папка реєстратор А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 3 штука
Період постачання до 31.12.2025
Скріпки кольорові 55 мм
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штука
Період постачання до 31.12.2025
Скріпки кольорові 28 мм
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 3 штука
Період постачання до 31.12.2025

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Опис
Сума2 645.00 UAH