• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярське приладдя (Папір офісний А4, файли А 4, папка для підпису А 4)

Оголошено тендер

12 274.99 UAH
Номер: ad30415f60284b0fa3346061985d584b
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-10-07-007202-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: УПРАВЛІННЯ ЕКОЛОГІЇ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Замовник: УПРАВЛІННЯ ЕКОЛОГІЇ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Очікувана вартість: 12 274.99 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцелярське приладдя (Папір офісний А4, файли А 4, папка для підпису А 4)
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Жовтень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 07.10.2025 12:01

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
папка для підпису А 4)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штука
Період постачання (не задано)
файли А 4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 пачка
Період постачання (не задано)
Папір офісний А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 75 пачка
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Сума
ДжерелоДержавний бюджет України
Опис
Код класифікації видатківКПК-2025:7891010 - Здійснення виконавчої влади у Тернопільській області
Сума12 274.99 UAH