• Запит (ціни) пропозицій
  • КЕП
  • Prozorro Market

ДК 021:2015 : 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне для ЗДО № 50

Оголошено тендер

3 760.00 UAH
Номер: 8b54c1956523428ea37c12711404415f
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-10-07-004171-a
Тип процедури: Запит (ціни) пропозицій
Закупівельник: Управління освіти виконавчого комітету Рівненської міської ради
Замовник: Управління освіти виконавчого комітету Рівненської міської ради
Очікувана вартість: 3 760.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: ДК 021:2015 : 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне для ЗДО № 50
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Жовтень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 07.10.2025 10:44

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір офісний 360 , А4 80г/м2 500арк. клас C
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 пачка
Період постачання (не задано)
Ручка кулькова, чорнила сині
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 50 штука
Період постачання (не задано)
Скоби для степлера, 24/6, 1000 шт
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 пачка
Період постачання (не задано)
Олівець графітний, HB, 189мм, з ластиком, шестигранний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 штука
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Код класифікації видатківТПКВКМБ:1010 - Надання дошкільної освіти
Адміністративно-територіальна класифікаціяРівне
Сума3 760.00 UAH