• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцтовари-ДК 021-2015- 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне

Оголошено тендер

24 930.00 UAH
Номер: 159da2b9efa64e79a3b83ee1b9536632
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-10-06-012689-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Комунальне некомерційне підприємство "Центральна міська лікарня м. Борислава» Бориславської міської ради
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Центральна міська лікарня м. Борислава» Бориславської міської ради
Очікувана вартість: 24 930.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцтовари-ДК 021-2015- 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Жовтень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2610 Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
Дата опублікування: 06.10.2025 14:56

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір А4-150пач., папка-файл(100шт/упак.)-2шт.
Код ДК 021:2015: 30197000-6 Дрібне канцелярське приладдя
Кількість 152 пачка
Період постачання до 31.12.2025

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоІнше
ОписКошти НСЗУ
Сума24 930.00 UAH