• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Папір офісний А4, код ДК 021:2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»

Оголошено тендер

5 600.00 UAH
Номер: 22ebf6b5658248b7b033c51688906b7b
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-10-06-005628-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ТА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ІЛЛІНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Замовник: УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ТА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ІЛЛІНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Очікувана вартість: 5 600.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Папір офісний А4, код ДК 021:2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Жовтень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 06.10.2025 11:33

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір А4/80 CRISTAL PRO
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 35 пачка
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Код класифікації видатківТПКВКМБ:0160 - Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах
Адміністративно-територіальна класифікаціяІллінецька
Сума5 600.00 UAH