• Запит (ціни) пропозицій
  • КЕП
  • Prozorro Market

Папір офісний А4 код ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне

Оголошено тендер

25 110.00 UAH
Номер: 5b4614a9e52a4b9aacc12bc288dd9b8f
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-10-06-000792-a
Тип процедури: Запит (ціни) пропозицій
Закупівельник: 2 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Замовник: 2 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Очікувана вартість: 25 110.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Папір офісний А4 код ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Жовтень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 06.10.2025 09:10

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір офісний А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 155 пачка
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Сума
ДжерелоДержавний бюджет України
Опис
Код класифікації видатківКПК-2025:1006280 - Забезпечення діяльності органів та підрозділів цивільного захисту, підготовка кадрів Державною службою України з надзвичайних ситуацій
Сума25 110.00 UAH