-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Придбання канцелярських товарів - папір А-4 80 г. 500 арк. (30190000-7)
Оголошено тендер
2 000.00
UAH
Номер:
3eaab0cabd42400691e883030d6d51ba
Ідентифікатор плану:
UA-P-2025-10-03-014381-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
КЗ Лубенська школа мистецтв
×
-
Код ЄДРПОУ:
36416170
-
Адреса:
37500, Україна, Полтавська область, місто Лубни, вулиця Мистецька, будинок 17
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
КЗ Лубенська школа мистецтв
×
-
Код ЄДРПОУ:
36416170
-
Адреса:
37500, Україна, Полтавська область, місто Лубни, вулиця Мистецька, будинок 17
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
2 000.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Придбання канцелярських товарів - папір А-4 80 г. 500 арк. (30190000-7)
Річний план закупівлі на:
2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Жовтень 2025
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
03.10.2025 17:12
Історія обґрунтування:
×
-
Опис обґрунтування:
Згідно наявної потреби у придбанні канцелярських товарів в 2025 році провести закупівлю - папір А-4 80 г. 500 арк. – Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 – 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне. Дану закупівлю провести відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості). Дану закупівлю проведено відповідно до пункту 11 Особливостей для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель. Звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Очікувана вартість предмету закупівлі становить 2000 гривень 00 копійок (дві тисячі гривень 00 копійок). Відповідно до пункту 11 Особливостей замовник може здійснити таку закупівлю без використання електронної системи закупівель.
-
Дата публікації:
03.10.2025 17:14
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Папір А-4 80 г. 500 арк.
Кількість
10 пачка
Період постачання
до 31.12.2025
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
ОписРозрахунки за отримані товари проводяться з коштів спеціального фонду отриманих від плати за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю.
Код класифікації видатківТПКВКМБ:1080 - Надання спеціалізованої освіти мистецькими школами
Адміністративно-територіальна класифікаціяЛубни
Сума2 000.00 UAH