• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари

Оголошено тендер

7 667.00 UAH
Номер: be82018fb36b40e281f223dfe1ef60b2
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-10-03-010224-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Комунальне некомерційне підприємство "Міська дитяча поліклініка №2" Харківської міської ради
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Міська дитяча поліклініка №2" Харківської міської ради
Очікувана вартість: 7 667.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцелярські товари
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Жовтень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Дата опублікування: 03.10.2025 14:17

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Планінг
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 13 штука
Період постачання до 31.12.2025
Папка-реєстратор А4 75 мм
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 40 штука
Період постачання до 31.12.2025
Коректор-ручка BM 12мл
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штука
Період постачання до 31.12.2025
Книга амбарна тв.обкл. А4 192 арк.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 штука
Період постачання до 31.12.2025
Книга амбарна тв.обкл. А4 96 арк.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 15 штука
Період постачання до 31.12.2025

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоІнше
Опискошти НСЗУ, власні кошти
Сума7 667.00 UAH