• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари (папір)

Оголошено тендер

672.00 UAH
Номер: 227080477f6541ba82c91a155040ab65
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-09-30-010766-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАЛОВИСКІВСЬКА СТАНЦІЯ ПЕРЕЛИВАННЯ КРОВІ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАЛОВИСКІВСЬКА СТАНЦІЯ ПЕРЕЛИВАННЯ КРОВІ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Очікувана вартість: 672.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцелярські товари (папір)
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Вересень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2610 Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
Дата опублікування: 30.09.2025 15:32

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
папір д/друку
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 пачка
Період постачання до 01.10.2025
маркер
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 3 штука
Період постачання до 01.10.2025
зошит 48 арк
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 штука
Період постачання до 01.10.2025
гумка
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штука
Період постачання до 01.10.2025

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоІнше
Описблагодійні внески
Сума672.00 UAH