• Закупівля через Централізовану закупівельну організацію
  • КЕП

ДК 30190000-7 – «Офісне устаткування та приладдя різне», а саме архівні коробки

Оголошено тендер

500 000.00 UAH
Номер: 0810de17c977459aa536a2fa5b8d8220
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-09-29-007464-a
Тип процедури: Закупівля через Централізовану закупівельну організацію
Закупівельник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Замовник: Управління архівної справи Дніпровської міської ради
Очікувана вартість: 500 000.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: ДК 30190000-7 – «Офісне устаткування та приладдя різне», а саме архівні коробки
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Жовтень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Дата опублікування: 29.09.2025 13:22

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Архівні коробки
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2500 штука
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Код класифікації видатківТПКВКМБ:0160 - Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах
Адміністративно-територіальна класифікаціяДніпро
Сума500 000.00 UAH