• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

22820000-4 Бланки - 6 найменувань (1550 шт.) (Карта пацієнта, який вибув - 300 шт; Температурний лист - 300 шт.; Виписка - 50 шт.; Листок лікарських призначень - 300 шт.; Добровільна згода - 300 шт.; Інформована добровільна згода - 300 шт.)

Оголошено тендер

998.50 UAH
Номер: 368068a2ca874f6e81e986457b91b88b
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-09-29-003554-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Комунальне некомерційне підприємство «Роменська центральна районна лікарня» Роменської міської ради
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство «Роменська центральна районна лікарня» Роменської міської ради
Очікувана вартість: 998.50 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: 22820000-4 Бланки - 6 найменувань (1550 шт.) (Карта пацієнта, який вибув - 300 шт; Температурний лист - 300 шт.; Виписка - 50 шт.; Листок лікарських призначень - 300 шт.; Добровільна згода - 300 шт.; Інформована добровільна згода - 300 шт.)
Примітки: Очікувана вартість 998,50 грн. кошти НСЗУ.
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Вересень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 22820000-4 Бланки
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 29.09.2025 10:57

Документи

  Відобразити таблицею

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Опис
Сума998.50 UAH