-
Запит (ціни) пропозицій
-
КЕП
-
Prozorro Market
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221
Оголошено тендер
161 250.00
UAH
Номер:
f36f28702e4843d78d761a95860e9bfd
Ідентифікатор плану:
UA-P-2025-09-26-009030-a
Тип процедури:
Запит (ціни) пропозицій
Закупівельник:
Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня №4" Сумської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
02000300
-
Адреса:
40004, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Хворостянка, будинок 3
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня №4" Сумської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
02000300
-
Адреса:
40004, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Хворостянка, будинок 3
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
161 250.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221
Річний план закупівлі на:
2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Вересень 2025
Класифікатор ДК 021:2015:
03210000-6 Зернові культури та картопля
Дата опублікування:
26.09.2025 13:24
Історія обґрунтування:
×
-
Опис обґрунтування:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Для збалансованого, раціонального харчування пацієнтів в стаціонарних відділеннях згідно вимог НСЗУ та Постанови КМУ від 15.11.2024. № 1299., Замовник здійснює закупівлю даного виду товару, оскільки він за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Тому для дотримання принципів Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами), з урахуванням Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару. Ідентифікатор закупівлі UA-2025-09-26-007401-a Джерело фінансування : власні кошти від господарської діяльності (кошти НСЗУ та кошти спеціального рахунку) Очікувана вартість предмета закупівлі: 161 250,00 грн. з ПДВ. З них за рахунок коштів НСЗУ – 118 250,00 грн. та за рахунок коштів від надання платних послуг – 43 000,00 грн. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена через пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну, до якої відноситься в тому числі: інформація про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro", на аналогічних торгівельних електронних майданчиках та отриманих комерційних пропозицій. Поставка товару здійснюється Продавцем протягом 2025 року до 31.10.2025 року (включно) згідно поданих заявок з урахуванням необхідності ритмічного та безперебійного постачання товарів, за адресою: 40004, м. Суми, вул. Металургів,38 (харчоблок) згідно заявки Покупця.
-
Дата публікації:
26.09.2025 13:30
Документи
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Опискошти від відшкодування за харчування
Сума43 000.00 UAH
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Опискошти НСЗУ
Сума118 250.00 UAH