• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Постачання канцелярських товарів в асортименті (папір)

Оголошено тендер

80 148.20 UAH
Номер: dc8f7dc7ae7a45daab83de9fad8c6ea9
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-09-24-010869-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЗІНЬКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Замовник: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЗІНЬКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Очікувана вартість: 80 148.20 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Постачання канцелярських товарів в асортименті (папір)
Примітки: Додаткові кошти згідно рішення 75 сесії VIII скликання № 657 від 29.07.2025 р.
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Вересень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 24.09.2025 14:04

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір А4 кл С
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 300 штука
Період постачання (не задано)
Папір А4 кл В
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 295 штука
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Код класифікації видатківТПКВКМБ:0150 - Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад
Адміністративно-територіальна класифікаціяЗіньківська
Сума80 148.20 UAH