-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Придбання канцелярських товарів та чорнил
Оголошено тендер
1 794.70
UAH
Номер:
09c8808584b945e3b8b9c69f50a98ec1
Ідентифікатор плану:
UA-P-2025-09-19-002662-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ, СПОРТУ, КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ ШВАЙКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БЕРДИЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
43023377
-
Адреса:
13331, Україна, Житомирська область, Бердичівський р-н., с. Швайківка, вул. Осівка, буд. 1А
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ, СПОРТУ, КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ ШВАЙКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БЕРДИЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
43023377
-
Адреса:
13331, Україна, Житомирська область, Бердичівський р-н., с. Швайківка, вул. Осівка, буд. 1А
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
1 794.70 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Придбання канцелярських товарів та чорнил
Примітки:
Якість поставленого товару повинна відповідати вимогам до чинного законодавства та іншим нормативним документам. Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету. Місце знаходження Замовника: 13331, Житомирська область, Бердичівський район, с.Швайківка, вул.Осівка,1А. Вид закупівлі: звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Оплата товару здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця за фактично наданий товар протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту та на підставі підписаної накладної Сторонами , підтверджених підписом та печаткою (у разі наявності).
Річний план закупівлі на:
2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Вересень 2025
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
19.09.2025 10:06
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Ручка/масл син MaxOFFICE
Кількість
12 ящик
Період постачання
(не задано)
олівець/кресл гум
Кількість
12 штука
Період постачання
(не задано)
гумка
Кількість
3 штука
Період постачання
(не задано)
папка зшивач А4/карт
Кількість
50 штука
Період постачання
(не задано)
папка/зав'яз А4
Кількість
50 штука
Період постачання
(не задано)
скоби / степл 24/6
Кількість
3 штука
Період постачання
(не задано)
біндер уп 12 шт
Кількість
1 пачка
Період постачання
(не задано)
скріпка 25мм/50
Кількість
3 штука
Період постачання
(не задано)
чорнило/CANON
Кількість
1 штука
Період постачання
(не задано)
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Код класифікації видатківTPKVKMB:1000 - Освіта
Адміністративно-територіальна класифікаціяЖитомирська
Сума1 794.70 UAH