• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Папір для офісної техніки Maestro StandartPLUS А4 80г/м2, папка з кільцями, А4, 5см, Скріпки кольорові 28мм, 100 шт. круглі, Стрічка самоклейка 45*30 біла, 160, Стрічка самоклейка 45*30 червона, 160, Скоби Рrо 24/6, 1000 шт, Нитка бавовняна ХБ 250 текс м.к, Файл для документів Кпорка А4+, 50 мкм, фактура "глянець" (ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)

Оголошено тендер

6 428.00 UAH
Номер: a4998ad9599741bb9425850be3bf58c7
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-09-18-015716-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Комунальне некомерційне підприємство "Маневицька багатопрофільна лікарня" Маневицької селищної ради
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Маневицька багатопрофільна лікарня" Маневицької селищної ради
Очікувана вартість: 6 428.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Папір для офісної техніки Maestro StandartPLUS А4 80г/м2, папка з кільцями, А4, 5см, Скріпки кольорові 28мм, 100 шт. круглі, Стрічка самоклейка 45*30 біла, 160, Стрічка самоклейка 45*30 червона, 160, Скоби Рrо 24/6, 1000 шт, Нитка бавовняна ХБ 250 текс м.к, Файл для документів Кпорка А4+, 50 мкм, фактура "глянець" (ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Вересень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 18.09.2025 16:09

Документи

  Відобразити таблицею

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Опис
Сума6 428.00 UAH