• Запит (ціни) пропозицій
  • КЕП
  • Prozorro Market

ДК 021:2015 : 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку А3)

Оголошено тендер

30 000.00 UAH
Номер: aa60afb020b741c5a795cda37b166107
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-09-18-006105-a
Тип процедури: Запит (ціни) пропозицій
Закупівельник: КП по управлінню будинками Кіровоградської обласної ради
Замовник: КП по управлінню будинками Кіровоградської обласної ради
Очікувана вартість: 30 000.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: ДК 021:2015 : 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку А3)
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Вересень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Дата опублікування: 18.09.2025 11:31

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
ДК 021:2015 : 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку А3)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 100 пачка
Період постачання до 31.12.2025

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Опис
Сума30 000.00 UAH