• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари (Папір офісний А4,)

Оголошено тендер

1 900.00 UAH
Номер: 2b310d6311ad436eb3b2dd4a7ac8c481
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-09-17-011207-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ КАЗНАЧЕЙСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ У ЛЮБАРСЬКОМУ РАЙОНІ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Замовник: УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ КАЗНАЧЕЙСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ У ЛЮБАРСЬКОМУ РАЙОНІ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Очікувана вартість: 1 900.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцелярські товари (Папір офісний А4,)
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Вересень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 17.09.2025 14:26

Документи

  Відобразити таблицею

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Сума
ДжерелоДержавний бюджет України
Опис
Код класифікації видатківКПК-2025:3504010 - Керівництво та управління у сфері казначейського обслуговування
Сума1 900.00 UAH