-
Запит (ціни) пропозицій
-
КЕП
-
Prozorro Market
" Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221" (ДК 021:2015:03210000-6 - Зернові культури та картопля)
Оголошено тендер
82 500.00
UAH
Номер:
8a38126395484f8b8adf0fe5484871e0
Ідентифікатор плану:
UA-P-2025-09-17-005888-a
Тип процедури:
Запит (ціни) пропозицій
Закупівельник:
Комунальне некомерційне підприємство "Жмеринська центральна районна лікарня" Жмеринської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
01982525
-
Адреса:
23100, Україна, Вінницька область, м. Жмеринка, вул. Київська, буд. 288
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Жмеринська центральна районна лікарня" Жмеринської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
01982525
-
Адреса:
23100, Україна, Вінницька область, м. Жмеринка, вул. Київська, буд. 288
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
82 500.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
" Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221" (ДК 021:2015:03210000-6 - Зернові культури та картопля)
Примітки:
Категорія Замовника: Відповідно до п. 3 ч. 4 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Згідно наявної потреби у закупівлі. Вид закупівлі - відбір постачальника шляхом запиту ціни пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 (з урахуванням Особливостей, передбачених постановою КМУ від 12.10.2022р. №1178). Найменування та кількість товару:картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221- 5500 кг.Строк поставки: з дати підписання договору до 31.12.2025.Місцем поставки є адреса Замовника: вул. КИЇВСЬКА, 288, Україна, Вінницька обл., м. Жмеринка, 23100.Доставка товару здійснюється за потребою замовника ( не менше 2-х разів на місяць), в кількості зазначеній в заявці, поданої напередодні до 16.00 в телефонному або письмовому вигляді або електронною поштою. Поставка товару здійснюється партіями згідно замовлень Замовника у робочі дні та години Замовника протягом 2 (двох) календарних днів з моменту отримання Постачальником заявки на поставку партії Товару від Замовника.Розрахунки за Товар здійснюються на підставі видаткової накладної Постачальника, яка виписується у відповідності до заявки Замовника та специфікації. Замовник здійснює оплату за одержаний Товар шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 10 робочих днів з моменту отримання Товару. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 10 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок.
Річний план закупівлі на:
2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Вересень 2025
Класифікатор ДК 021:2015:
03210000-6 Зернові культури та картопля
Дата опублікування:
17.09.2025 11:31
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221
Кількість
5500 кілограм
Період постачання
(не задано)
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Опис
Сума82 500.00 UAH