• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Папір офісний А4

Оголошено тендер

7 200.00 UAH
Номер: f8f71885288e455fadd1c58d3216d4f5
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-09-15-015450-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Центр комплексної реабілітації дітей з інвалідністю та осіб з інвалідністю "БлагоДар"
Замовник: Центр комплексної реабілітації дітей з інвалідністю та осіб з інвалідністю "БлагоДар"
Очікувана вартість: 7 200.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Папір офісний А4
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Вересень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 15.09.2025 16:18

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір офісний А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 40 пачка
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума
ДжерелоІнше
ОписФінансова допомога у вигляді малих грантів Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ)
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума900.00 UAH
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
ОписКошти від надання платних послуг з медичної і педагогічної реабілітації
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума1 980.00 UAH
ДжерелоМісцевий бюджет
ОписМісцевий бюджет м. Славутич
Код класифікації видатківТПКВКМБ:3105 - Надання реабілітаційних послуг особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю
Адміністративно-територіальна класифікаціяКиївська
Сума4 320.00 UAH