• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Постачання канцелярських товарів згідно коду ДК 021:2015: (30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)

Оголошено тендер

2 424.70 UAH
Номер: 1343af799ee54fbcafc6c901486a7553
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-09-15-012624-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Відділ фінансів Марківської селищної ради Луганської області
Замовник: Відділ фінансів Марківської селищної ради Луганської області
Очікувана вартість: 2 424.70 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Постачання канцелярських товарів згідно коду ДК 021:2015: (30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Вересень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Дата опублікування: 15.09.2025 15:12

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Швидкозшивач, папір А4, файли, папки пластикові та інше
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 35 штука
Період постачання до 31.12.2025

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Код класифікації видатківТПКВКМБ:0160 - Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах
Адміністративно-територіальна класифікаціяМарківка
Сума2 424.70 UAH