• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

папір офісний, ручки

Оголошено тендер

5 802.80 UAH
Номер: d2ef65477ae44d3bb7947cf8e387fca4
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-09-12-003517-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Замовник: ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Очікувана вартість: 5 802.80 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: папір офісний, ручки
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Вересень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 12.09.2025 10:30

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
папір офісний А4, crystal pro80, клас С, 500л, UPM
Код ДК 021:2015: 30197630-1 Папір для друку
Кількість 20 штука
Період постачання (не задано)
папір офісний А3, Maestro Standart+клас В, 80г/м2, 500л, Monddi
Код ДК 021:2015: 30197630-1 Папір для друку
Кількість 5 пачка
Період постачання (не задано)
ручка масляна автомат. REPORTER AB 1065 AXENT синя
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 36 штука
Період постачання (не задано)
ручка масляна DB 2062 синя axent 62780
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 12 штука
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Сума
ДжерелоДержавний бюджет України
Опис
Код класифікації видатківКПК-2025:7731010 - Здійснення виконавчої влади у Волинській області
Сума5 802.80 UAH