-
Закупівля через Централізовану закупівельну організацію
-
КЕП
Папір офісний А4
Оголошено тендер
121 600.00
UAH
Номер:
a7c060f5479d405aad53f60ba8510303
Ідентифікатор плану:
UA-P-2025-09-10-005382-a
Тип процедури:
Закупівля через Централізовану закупівельну організацію
Закупівельник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
32835966
-
Адреса:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 75
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ДНІПРОВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ (НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ)" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
42920331
-
Адреса:
49041, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Панікахи, буд. 95
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
121 600.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Папір офісний А4
Річний план закупівлі на:
2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Вересень 2025
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
10.09.2025 11:24
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Папір офісний А4
Кількість
800 пачка
Період постачання
(не задано)
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Код класифікації видатківТПКВКМБ:3104 - Забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян, які не здатні до самообслуговування у зв'язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю
Адміністративно-територіальна класифікаціяДніпро
Сума121 600.00 UAH