• Закупівля через Централізовану закупівельну організацію
  • КЕП

Офісний папір А-4

Оголошено тендер

162 750.00 UAH
Номер: f51617e149dd49bba31f4be2a7c5df12
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-09-10-002150-a
Тип процедури: Закупівля через Централізовану закупівельну організацію
Закупівельник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Замовник: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Очікувана вартість: 162 750.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Офісний папір А-4
Примітки: Закупівля проводиться з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Вересень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 10.09.2025 09:56

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Офісний папір А-4
Код ДК 021:2015: 30197630-1 Папір для друку
Кількість 875 пачка
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Код класифікації видатківТПКВКМБ:1010 - Надання дошкільної освіти
Адміністративно-територіальна класифікаціяДніпро
Сума162 750.00 UAH