• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне

Оголошено тендер

875.00 UAH
Номер: a3f33cbc38424d1ca532bff00bb74a1a
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-09-09-013073-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Комунальне некомерційне підприємство "Хорольська міська лікарня" Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Хорольська міська лікарня" Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області
Очікувана вартість: 875.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Примітки: протокол №77 від 09.09.2025
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Вересень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Дата опублікування: 09.09.2025 15:02

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір для нотаток 75*75/400л
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штука
Період постачання (не задано)
Папір для нотаток 75*75/450л
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штука
Період постачання (не задано)
Папір для нотаток 80*80 40мм клей
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штука
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Опис
Сума875.00 UAH