• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари для закладів Зборівської МР

Оголошено тендер

7 563.00 UAH
Номер: 054ceda3342143099dfca8ab12edbd85
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-09-09-008031-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ І СПОРТУ, ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ЗБОРІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Замовник: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ І СПОРТУ, ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ЗБОРІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Очікувана вартість: 7 563.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцелярські товари для закладів Зборівської МР
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Вересень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 09.09.2025 12:19

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
папір А4 80 г\м2
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 39 пачка
Період постачання (не задано)
Папір А4 70 г\м2
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 пачка
Період постачання (не задано)
Файли прозорі А4 х50 мкм
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 пачка
Період постачання (не задано)
Ручка гелева синя
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штука
Період постачання (не задано)
Папка на завязки
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 4 штука
Період постачання (не задано)
Біндери 25 мм
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 пачка
Період постачання (не задано)
Файл прозорий А4 +
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 пачка
Період постачання (не задано)
Скріпки
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 пачка
Період постачання (не задано)
Коректор письмовий
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штука
Період постачання (не задано)
Папка на резинках
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штука
Період постачання (не задано)
Блокнот А5
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штука
Період постачання (не задано)
Папір ф 4 250 г\м2
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 пачка
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Код класифікації видатківТПКВКМБ:1080 - Надання спеціалізованої освіти мистецькими школами
Адміністративно-територіальна класифікаціяЗборів
Сума340.00 UAH
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Код класифікації видатківТПКВКМБ:1021 - Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету
Адміністративно-територіальна класифікаціяЗборів
Сума4 673.00 UAH
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Код класифікації видатківТПКВКМБ:0160 - Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах
Адміністративно-територіальна класифікаціяЗборів
Сума500.00 UAH
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Код класифікації видатківTPKVKMB:1141 - Забезпечення діяльності інших закладів у сфері освіти
Адміністративно-територіальна класифікаціяЗборів
Сума1 700.00 UAH
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Код класифікації видатківТПКВКМБ:1160 - Забезпечення діяльності центрів професійного розвитку педагогічних працівників
Адміністративно-територіальна класифікаціяЗборів
Сума310.00 UAH
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Код класифікації видатківTPKVKMB:4030 - Забезпечення діяльності бібліотек
Адміністративно-територіальна класифікаціяЗборів
Сума40.00 UAH