• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне (ділові щоденники)

Оголошено тендер

6 534.90 UAH
Номер: d8259010176742ea8597823b12344b02
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-09-05-010527-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Управління соціального захисту населення адміністрації Індустріального району Харківської міської ради
Замовник: Управління соціального захисту населення адміністрації Індустріального району Харківської міської ради
Очікувана вартість: 6 534.90 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне (ділові щоденники)
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Вересень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 05.09.2025 14:08

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Ділові щоденники
Код ДК 021:2015: 30196200-1 Ділові щоденники або змінні блоки до них
Кількість 18 штука
Період постачання 05.09.2025 - 31.12.2025

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Код класифікації видатківТПКВКМБ:0160 - Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах
Адміністративно-територіальна класифікаціяХарків
Сума6 534.90 UAH