-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
ДК 021:2015: 44510000-8 Знаряддя
Оголошено тендер
1 444.00
UAH
Номер:
c6ba79e6ed7745e2ac804f3e1e0cf4a2
Ідентифікатор плану:
UA-P-2025-09-04-016143-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
КУ Трудовий архів Маяківської сільської територіальної громади
×
-
Код ЄДРПОУ:
44168384
-
Адреса:
67812, Україна, Одеська область, Надлиманське, Вул. Б.Хмельницького, 158
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
КУ Трудовий архів Маяківської сільської територіальної громади
×
-
Код ЄДРПОУ:
44168384
-
Адреса:
67812, Україна, Одеська область, Надлиманське, Вул. Б.Хмельницького, 158
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
1 444.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
ДК 021:2015: 44510000-8 Знаряддя
Річний план закупівлі на:
2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Вересень 2025
Класифікатор ДК 021:2015:
44510000-8 Знаряддя
Дата опублікування:
04.09.2025 16:30
Історія обґрунтування:
×
-
Опис обґрунтування:
Закупівля здійснюється відповідно пункту 11 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені за наявною потребою в товарі а саме: будівельні матеріали для проведення поточних ремонтних робіт, підтримання приміщень у належному технічному стані, створення безпечних та комфортних умов зберігання архівних документів і роботи працівників, розмір бюджетного призначення в межах видатків, та очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі розрахунку очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін, беручи до уваги наказ Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (із змінами).
-
Дата публікації:
04.09.2025 16:32
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Щітка для тротуар плитки 500мм
Кількість
1 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Держак для граблів 1,5м Євро
Кількість
2 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Валик Мультик 48х250 з ручкою
Кількість
1 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Шпатель чорний 300мм
Кількість
1 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Шпатель чорний 100 мм
Кількість
1 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Ліска 100м х 1,0мм POLAX
Кількість
1 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Щітка д/зачистки іржи 1 ряд "Сабля"
Кількість
1 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Правило 250см усіч. Сомик
Кількість
1 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Ручка для кувалди 800мм
Кількість
1 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Шпатель чорний 60 мм
Кількість
1 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Код класифікації видатківTPKVKMB:0180 - Інша діяльність у сфері державного управління
Адміністративно-територіальна класифікаціяМаяки
Сума1 444.00 UAH