-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
ДК 021:2015: 44410000-7 Вироби для ванної кімнати та кухні
Оголошено тендер
3 742.00
UAH
Номер:
61adb7f0fceb4b1c8c7a3a67d8d2c731
Ідентифікатор плану:
UA-P-2025-09-04-015288-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
КУ Трудовий архів Маяківської сільської територіальної громади
×
-
Код ЄДРПОУ:
44168384
-
Адреса:
67812, Україна, Одеська область, Надлиманське, Вул. Б.Хмельницького, 158
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
КУ Трудовий архів Маяківської сільської територіальної громади
×
-
Код ЄДРПОУ:
44168384
-
Адреса:
67812, Україна, Одеська область, Надлиманське, Вул. Б.Хмельницького, 158
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
3 742.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
ДК 021:2015: 44410000-7 Вироби для ванної кімнати та кухні
Річний план закупівлі на:
2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Вересень 2025
Класифікатор ДК 021:2015:
44410000-7 Вироби для ванної кімнати та кухні
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
04.09.2025 16:05
Історія обґрунтування:
×
-
Опис обґрунтування:
Закупівля здійснюється відповідно пункту 11 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені за наявною потребою в товарі а саме: будівельні матеріали для проведення поточних ремонтних робіт, підтримання приміщень у належному технічному стані, створення безпечних та комфортних умов зберігання архівних документів і роботи працівників, розмір бюджетного призначення в межах видатків, та очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі розрахунку очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін, беручи до уваги наказ Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (із змінами).
-
Дата публікації:
04.09.2025 16:05
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Унітаз компакт CERSANIT 114 MERIDA 010 3/6 з кришкою поліпропіл
Кількість
1 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Код класифікації видатківTPKVKMB:0180 - Інша діяльність у сфері державного управління
Адміністративно-територіальна класифікаціяМаяки
Сума3 742.00 UAH