• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Папір офісний

Оголошено тендер

4 992.00 UAH
Номер: 1621007654334f0da6ddf8cf0e83c25b
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-09-02-009693-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Рівненський міський центр комплексної реабілітації осіб та дітей з інваліднісю з порушенням опорно-рухового апарату "Крок"
Замовник: Рівненський міський центр комплексної реабілітації осіб та дітей з інваліднісю з порушенням опорно-рухового апарату "Крок"
Очікувана вартість: 4 992.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Папір офісний
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Вересень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 02.09.2025 14:21

Документи

  Відобразити таблицею

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
ОписПапір офісний
Код класифікації видатківTPKVKMB:3241 - Надання комплексу послуг особам/сім’ям у сфері соціального захисту та соціального забезпечення іншими надавачами соціальних послуг
Адміністративно-територіальна класифікаціяРівне
Сума4 992.00 UAH