• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Папір ксероксний А-4 (код ДК 021:2015 - 3019 0000-7 Офісне устаткування та приладдя)

Оголошено тендер

3 080.00 UAH
Номер: aa1f3823aadf42f6813c96fa63298092
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-09-01-011691-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ТРУСКАВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Замовник: УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ТРУСКАВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Очікувана вартість: 3 080.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Папір ксероксний А-4 (код ДК 021:2015 - 3019 0000-7 Офісне устаткування та приладдя)
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Вересень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 01.09.2025 16:52

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір ксероксний А-4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 пачка
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Код класифікації видатківTPKVKMB:0100 - Державне управління
Адміністративно-територіальна класифікаціяЛьвівська
Сума3 080.00 UAH