• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари

Оголошено тендер

4 826.04 UAH
Номер: 14644ac1be0d4c0cb6eb3a523dc63e70
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-09-01-002344-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Замовник: ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Очікувана вартість: 4 826.04 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцелярські товари
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Вересень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 01.09.2025 10:48

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Канцелярські товари
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 186 штука
Період постачання до 01.09.2025

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Сума
ДжерелоДержавний бюджет України
Опис
Код класифікації видатківКПК-2019:7791010 - Здійснення виконавчої влади в Івано-Франківській області
Сума4 826.04 UAH