-
Запит (ціни) пропозицій
-
КЕП
-
Prozorro Market
"Файли для документів А4, PP не менше 40 мкм, глянцеві прозорі, не менше 100 шт.; Лінійка пластикова, від 30 см; Блок паперу для нотаток не менше 90х90мм., не менше 1000 арк., не клеєний, білий; Коректор-ручка, від 12 мл; Коректор-стрічка, 5мм, від 6 м.; Діркопробивач від 10 аркушів; Блокнот А4 96арк.кліт.тверд.обкл., 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника"
Оголошено тендер
8 300.00
UAH
Номер:
59e8563b61ba4c80a88c39b50d7f6bd5
Ідентифікатор плану:
UA-P-2025-08-29-009385-a
Тип процедури:
Запит (ціни) пропозицій
Закупівельник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЧЕРНІГІВСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №2» ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
14233274
-
Адреса:
14034, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, проспект Грушевського Михайла, будинок 168б
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЧЕРНІГІВСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №2» ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
14233274
-
Адреса:
14034, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, проспект Грушевського Михайла, будинок 168б
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
8 300.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
"Файли для документів А4, PP не менше 40 мкм, глянцеві прозорі, не менше 100 шт.; Лінійка пластикова, від 30 см; Блок паперу для нотаток не менше 90х90мм., не менше 1000 арк., не клеєний, білий; Коректор-ручка, від 12 мл; Коректор-стрічка, 5мм, від 6 м.; Діркопробивач від 10 аркушів; Блокнот А4 96арк.кліт.тверд.обкл., 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника"
Примітки:
Закупівля товару здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178.
Річний план закупівлі на:
2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Серпень 2025
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
29.08.2025 15:22
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Файли для документів А4, PP не менше 40 мкм, глянцеві прозорі, не менше 100 шт.
Кількість
4500 штука
Період постачання
(не задано)
Лінійка пластикова, від 30 см
Кількість
1 штука
Період постачання
(не задано)
Блок паперу для нотаток не менше 90х90мм., не менше 1000 арк., не клеєний, білий
Кількість
55 пачка
Період постачання
(не задано)
Коректор-ручка, від 12 мл
Кількість
2 штука
Період постачання
(не задано)
Коректор-стрічка, 5мм, від 6 м.
Кількість
30 штука
Період постачання
(не задано)
Діркопробивач від 10 аркушів
Кількість
2 штука
Період постачання
(не задано)
Блокнот А4 96арк.кліт.тверд.обкл.
Кількість
5 штука
Період постачання
(не задано)
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Опис
Сума8 300.00 UAH