-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Офісне устаткування та приладдя різне (Папір ксероксний А4 SMARTLINE OFFICE (001590), Етикетка самоклеюча 210х297 1шт100арк.Buromax(BM.2810), Плівка д/ламін.глянець 80мк 216х303 100шт (11201011207YA), Файл глянц А4+40мк100шт Romus R880436))
Оголошено тендер
9 961.40
UAH
Номер:
c7b12aeeb4704460ba47a539408bb68c
Ідентифікатор плану:
UA-P-2025-08-27-015062-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №31 м.Львова
×
-
Код ЄДРПОУ:
20834291
-
Адреса:
79053, Україна, Львівська область, Львів, вул. Княгині Ольги, 104
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №31 м.Львова
×
-
Код ЄДРПОУ:
20834291
-
Адреса:
79053, Україна, Львівська область, Львів, вул. Княгині Ольги, 104
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
9 961.40 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Офісне устаткування та приладдя різне (Папір ксероксний А4 SMARTLINE OFFICE (001590), Етикетка самоклеюча 210х297 1шт100арк.Buromax(BM.2810), Плівка д/ламін.глянець 80мк 216х303 100шт (11201011207YA), Файл глянц А4+40мк100шт Romus R880436))
Примітки:
Категорія замовника: відповідно до п. 3 ч. 4 ст. 2 категорія замовника «підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті (юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади Місце: 79053, м. Львів, вул. Княгині Ольги, 104
Річний план закупівлі на:
2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Серпень 2025
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
27.08.2025 20:10
Історія обґрунтування:
×
-
Опис обґрунтування:
Офісне устаткування та приладдя (папір, етикетки, плівка для ламінування, файли) необхідні для забезпечення належного документообігу, оформлення, збереження та архівування документації в школі.
-
Дата публікації:
27.08.2025 20:13
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Папір ксероксний А4 SMARTLINE OFFICE (001590)
Кількість
50 пачка
Період постачання
до 31.12.2025
Етикетка самоклеюча 210х297 1шт100арк.Buromax(BM.2810)
Кількість
1 пачка
Період постачання
до 31.12.2025
Плівка д/ламін.глянець 80мк 216х303 100шт (11201011207YA)
Кількість
1 пачка
Період постачання
до 31.12.2025
Файл глянц А4+40мк100шт Romus R880436)
Кількість
5 пачка
Період постачання
до 31.12.2025
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Код класифікації видатківТПКВКМБ:1020 - Надання загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету
Адміністративно-територіальна класифікаціяЛьвів
Сума9 961.40 UAH