• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне

Оголошено тендер

19 604.00 UAH
Номер: f5dc135f13bd40a5b046cc8c7dba9aff
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-08-25-007171-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Фінансовий відділ Авангардівської селищної ради Одеського району Одеської області
Замовник: Фінансовий відділ Авангардівської селищної ради Одеського району Одеської області
Очікувана вартість: 19 604.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне
Примітки: Канцелярські товари
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Серпень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 25.08.2025 12:52

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Канелярські товари : Папір
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 86 пачка
Період постачання до 31.12.2025
Канцелярські товари:папки
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 172 штука
Період постачання до 31.12.2025

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Код класифікації видатківTPKVKMB:0160 - Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах
Адміністративно-територіальна класифікаціяАвангард
Сума19 603.86 UAH