• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари (файли А-4, скріпки, ручки-кулькові, закладки-пластикові, записні книги, біндер, олівці, щоденники - недатовані) за кодом ДК 021:2015 — 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»

Оголошено тендер

2 626.63 UAH
Номер: 544fa4e359154e1c9330bc9c5aa38f2f
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-08-25-008466-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Білоцерківська міська державна лікарня ветеринарної медицини
Замовник: Білоцерківська міська державна лікарня ветеринарної медицини
Очікувана вартість: 2 626.63 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцелярські товари (файли А-4, скріпки, ручки-кулькові, закладки-пластикові, записні книги, біндер, олівці, щоденники - недатовані) за кодом ДК 021:2015 — 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»
Примітки: Канцелярські товари (файли А-4, скріпки, ручки-кулькові, закладки-пластикові, записні книги, біндер, олівці, щоденники - недатовані) за кодом ДК 021:2015 — 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Серпень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 25.08.2025 13:46

Документи

  Відобразити таблицею

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Сума
ДжерелоДержавний бюджет України
Опис
Код класифікації видатківКПК-2025:0412000 - Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів
Сума2 626.63 UAH