• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

канцелярське приладдя

Оголошено тендер

4 167.07 UAH
Номер: 9ede0a97156a4b2995abf7eed898597b
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-08-20-007467-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: КЗ "Центр надання соціальних послуг Ярмолинецької селищної ради"
Замовник: КЗ "Центр надання соціальних послуг Ярмолинецької селищної ради"
Очікувана вартість: 4 167.07 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: канцелярське приладдя
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Серпень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 20.08.2025 13:06

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
папір офісний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 25 пачка
Період постачання до 31.12.2025
файл
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 пачка
Період постачання до 31.12.2025
видатковий касовий ордер
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 блок
Період постачання до 31.12.2025
стержень
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 6 штука
Період постачання до 31.12.2025
книга канцелярська
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 4 штука
Період постачання до 31.12.2025
папка-конверт
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штука
Період постачання до 31.12.2025

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Опис
Сума4 167.07 UAH